Mi też się raz tak stało. Rozrusznik odrzuciłem bo przecież kręcił. Wszystko wyglądało na to że nie dostaje albo powietrza albo paliwa. No i przez przypadek (bo chciałem sprawdzić czy wszystko ok z rozrządem) zobaczyłem że cięgno przy EGR-ze nie odskoczyło. Parę razy poruszałem nim i od tej pory to się nie zdarzyło więcej. Ale szczerze to po Twoim opisie usterki nie podejrzewałem tego. gstan, rozruszaj to cięgno a jak to nie pomoże to EGR do czyszczenia (lub zaślepienia jak kto woli :wink: )
[O1] Łącznik wahacza
Zwiń
X
-
Jak juz to lacznik stabilizatora
Jesli maja luz to mozna przypuszczac, ze dokrecenie nic nie da, bo wyrobione sa gniazda tych srub w wahaczach, a to wiaze sie z wymiana wahaczy, badz kombinowaniem jak wyciac stare i wlozyc nowe nakretki do wahaczy.
Luzne sa sruby przy wahaczu czy luzne sa przy laczniku i stabilizatorze.
Komentarz
-
-
Przepraszam, może się źle wyraziłem. Te śruby nie latają lużno, siedzą mocno, ale są odkręcone na tyle, że łączniki mają około 4-5 milimetrów luzu i mogą się w tych ramach przemieszczać. Czy to jest prawidłowe?
[ Dodano: Czw 05 Cze, 08 12:37 ]
Niedokręcone (ale nie luźne) są przy wahaczu. Może tak musi być, by te łączniki pracowały bez oporów?Remek ze Szczecina
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Remek SzczecinNiedokręcone (ale nie luźne) są przy wahaczu. Może tak musi być, by te łączniki pracowały bez oporów?
Jest tam metalowa tulejka, ktora nawet po mocnym przykreceniu tej gumy nie docisnie i zostaje odstep. Mozesz miec juz te gumy wyrobione i stad jakies mylne wrazenie. :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Remek SzczecinNie byłem jeszcze na kanale i może właśnie tak jest. Gdy wjadę, spróbuję lekko dokręcić i wtedy się okaże, czy są niedokręcone, czy też śruba już się opiera na tulei. Dzięki za odzew. Pozdrawiam ze słonecznego Szczecina.
LINK
Komentarz
-
Komentarz